Home / Blog

Neden Kuru Mama?

Günümüzde şişmanlık insanların sağlığını tehdit eden önemli bir sorun. Benzer şekilde, kediler de aynı dertten muzdarip. Dikkat ederseniz, Garfield boyutlarındaki ev kedilerinin sayısı hiç de az değil. Tıpkı insanlarda olduğu gibi, obez kedilerde de şeker hastalığına sık rastlanıyor. Bu hastalık, kediler için çok ciddi sorunlara yol açabiliyor. Ancak, sadece şişmanlığın mı yoksa günümüzde kullanımı

Hachiko

1924 yılında tokyo üniversitesi’nde görev yapan japon profesör Hidesabura Ueno, kendine tren istasyonunda bulduğu küçük
bir köpek yavrusu edindi…

Hayvanlar hakkında bilmek istediklerniz

Bir inek, yaşamı boyunca yaklaşık 200.000 bardak süt verir. Kırkayakların vücutlarının her bölümü iki çift ayağa sahiptir. Adları “kırkayak” olsa da, bu böceğin ayak sayısı, 8 ile 200 arasında değişir “V” şeklinde uçulduğunda, uçan her kuş kanat çırptığında, arkasındaki kuş için onu kaldıran bir hava akımı yaratır. Böylece “V” şeklinde bir biçimlenme ile uçan kaz

Kör Bir Köpeğiniz Varsa

Köpeğiniz göz tansiyonu, kornea, retina hastalıkları gibi sebeplerden ötürü görme yeteneğini kaybetmiş olabilir, buna rağmen gözleri görmeyen bir köpek de, eğer gerekli önlemler alınırsa, mutlu ve sağlıklı yaşayabilir.

Bunu biliyor muydunuz ?

Üç renkli erkek kedi çıkma ihtimali 3000/1′dir.

En Korkunç Deniz Yırtıcısı

En büyük deniz canavarlarından “pliozor”a ait dev kafatası, yaratığın 18 metreye yaklaşan boyu olduğunu gösteriyor.

Köpeklerde Stres

Stres; canlı organizmanın yaşam şartlarına etki eden çeşitli iç ve dış etkenlere karşı göstermiş olduğu reaksiyona verilen addır.